Miris za mnoge ima posebnu moć, jer nas upravo on može odvesti na drugo mjesto i vrijeme, probuditi stare uspomene ili nas jednostavno razveseliti i pobuditi u nama nešto srcu drago. Stvoriti prirodno, hrvatsko, a opet inovativno bio je san mladih poduzetnica iz Zagreba, majke i kćeri. Koje su svoje snove pretočile u stvarnost i osnovale brend miCrodia. Brend je kako kažu same osnivačice nastao iz spleta životnih okolnosti, gdje je jedna tek započela gradnju vlastite karijere, a druga bila pri kraju te iste.
Brend miCrodia, domaći je home dekor brend mirisnih svijeća koji iza sebe skriva kolekciju 10 mirisnih gradova, a od nedavno i 11. Svijeće su ručno izrađene od stopostotno prirodnog sojinog voska s prirodnim aromama cvijeća te fitiljima od pamuka. Vizualni identitet prati mirisni element, pa su etikete osmišljene s prepoznatljivim vizurama svakog grada.
Iako postoje brendovi koji spajaju lokacije i mirise, miCrodia je specifična jer polazi iz drugačijeg pristupa.
"Neki brendovi su se odlučili za određena mjesta nekog grada ili za neki otok, ali nitko nije spojio povijest mirisa, cvijeća određenog područja te povijesnih činjenica vezanih upravo za te mirise. Upravo je to novitet kojem želimo jedan naizgled komercijalan proizvod kao što je mirisna svijeća pretvoriti u kulturni suvenir Hrvatske zbog čega smo predstavile svijeće posvećene 11 hrvatskih gradova”, objasnila je Karla koja je s majkom Dinkom u razrađivanje ideje krenula na proljeće 2022., a samo šest mjeseci nakon lansirane su svijeće, u predbožićnom razdoblju što se pokazalo kao odličan tajming.
Mirisi se povezuju u jednu priču povijesti, nasljeđa i ljepote gradova, pa tako, primjerice, grad Zagreb skriva zavodljivi miris magnolije u svijeći Zagrabia, a za obožavatelje lavande i Zadra, namijenjena je svijeća Jadera koja je inspirirana nepreglednim ljubičastim poljima lavande. I dok nam tvrdi kako nema najdraži miris, otkriva nam koji su najtraženiji - favoriti kupaca tako su Arupium (cedar i vetiver), Ragusa (divlja naranča) te Rovigno (svježi lan). Svi ovi mirisi iza sebe imaju dugi proces istraživanja, kako bi kupcima ponudili baš ono najbolje, hrvatsko i prirodno.
U svoju kolekciju mirisa Hrvatske, Dinka i Karla od nedavno su uvrstile i grad Šibenik. Za njih miris Šibenika posve je jedinstven jer su po prvi puta uzele u obzir jedan miris orašastih nota. Svoju inspiraciju za ovaj miris pronašle su u Samostanskom mediteranskom vrtu sv. Lovre, mjestu u kojem se uživa u raskoši do čak 150 različitog začinskog i ljekovitog bilja. Za ovaj najstariji autohtoni hrvatski grad na Jadranu, djevojke su odlučile uzeti tvrđavu Sv. Nikole kao dio vizualnog identiteta same etikete. Kako kaže Karla: „Mnogi će nas pitati zašto smo upravo tvrđavu Sv. Nikole uzeli kao zaštitni znak na našoj etiketi pored crkve Sv. Jakova, tvrđave Sv. Mihaela...No, upravo nas je ova tvrđava najviše očarala prilikom leta iznad grada Šibenika. Tvrđava sv. Nikole nalazi se na ulazu u Kanal sv. Ante u Šibeniku, a posebna je po svom venecijanskom stilu gradnje i bez dileme predstavlja veoma značajan kulturno-povijesni objekt čitave Dalmacije. Tvrđava je do dana današnjeg zadržala svoju izvornu formu i tako postala rijetka renesansna arhitektonska građevina po kojima je prepoznatljiva. “.
Spajajući povijest, hrvatsku baštinu, mirise i ljepotu Hrvatske ovaj ženski dvojac osvojio je broncu na 21. međunarodnoj izložbi inovacija i time još jednom dokazao koliko upornost, rad i ljubav mogu biti nagrađene!
Njihove mirisne svijeće možete naručiti direktno putem njihovim društvenih Instagram i Facebook kanala, a osim klasične ponude, djevojke od svijeće izrađuju zahvalnice te poslovne poklone za mnoge prilike. Tako ćete primjerice, ovaj mali hrvatski suvenir u eko keramici pronaći na mnogim vjenčanjima i eventima, a za dodatnu ljepotu – one će ga za vas dodatno urediti i prilagoditi prema vlastitim željama.
FOTOGRAFIJE: ustupio brand miCrodia, Instagram
miCrodia svijeće možete zapratiti na njihovom službenom Instagram profilu ovdje.