Dani komunikacija 2025. ostat će zapamćeni po vrhunskim govornicima i otvorenim raspravama o budućnosti industrije. Pod sunčanim rovinjskim nebom, u savršenoj kombinaciji kreativne energije i proljetnog šarma, nama su inspiracija bili i prolaznici zanimljivog modnog izričaja. I otkrili smo – svi su nosili održivu modu.
Street wear na Danima komunikacija bio je jednako raznolik kao i festivalski program – a zajednička nit svim sugovornicima bila je ljubav prema održivosti, unikatnosti i modnim pričama koje traju dulje od sezonskih trendova.
Vintage i generacijski nasljeđivani modni dodaci kao signature look
Dora Lukenda, zračila je elegancijom s daškom nostalgije. “Volim vintage odjeću i održivu modu – nekako mi je to prirodan odabir, a usto je i zabavno kopati po portalima secondhand mode. Nedavno sam čula za ReStyloh i odmah me oduševio! Sviđa mi se kako je sve lijepo posloženo i inspirativno – odmah sam ih zapratila i dolazim na buvljak u utorak! Danas nosim secondhand LV torbu koju sam ulovila na Vintedu, kao i hlače i sako.” rekla je kroz smijeh, dok nam je pokazivala bakine naušnice koje s ponosom nosi.
Dora Lukenda na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Hana Malobabić, došla je u potpunosti opremljena za festivalski vikend – “Održiva moda mi je stil života – stvarno uživam u potrazi za unikatnim vintage komadima i mislim da sam prilično dobra u tome! Današnji look mi je baš to – torba i majica su ulovi s Vinteda, hlače su iz Textile Housea, nakit je s raznih europskih buvljaka, naočale sam našla na sajmu antikviteta na Britancu, a vesta je također Vinted. Uživam kad svaki komad ima svoju priču” ispričala je. Njezin look bio je oličenje slow fashion filozofije – razigran, osoban i bezvremenski.
Hana Malobabić na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Haljina u bojama Rovinja
Jelka Margarita Bogdanić spojila je domaće i globalno u outfitu koji je bio odgovor na rovinjski povjetarac. “ReStyloh pratim već dugo i jako mi se sviđa njihov koncept! Danas nosim gotovo pa vintage haljinu domaće dizajnerice Tine Vrdoljak Ranilović, a košulja je iz stričevog ormara – došla sam nespremna na rovinjski vjetar pa sam zgrabila što sam mogla! Tenisice su Adidas, torbica je Klisab, a naušnice su iz malog dućana u Dubrovniku. Ostatak nakita je miks – nešto od none, nešto s flea marketa u Parizu i Vijetnamu, nešto iz Garderobe” Izjavila je. Kad u jednoj kombinaciji stane obiteljska povijest, dizajnerska vizija i buvljak iz drugog kraja svijeta – to je uistinu bogata modna priča.
Jelka Margarita Bodanić na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Thrifting i statement
Juraj Močilac istaknuo se jednostavnim, ali snažnim pristupom – thriftane hlače, statement cipele i nakit brenda Octopus. “Trudim se birati održivu modu, posebno kad su u pitanju statement komadi – njih volim potražiti po secondhand platformama, dok basic stvari uzimam nove. Ali u zadnje vrijeme mi je stvarno postalo teže pronaći nešto dobro – otkad je održiva moda postala popularnija, ima previše brze mode među stvarima koje ljudi prodaju i često se izgubi ono što zaista vrijedi. Zato mi je ReStyloh baš super otkriće – nisam znao za njih prije, ali od sad ih definitivno pratim“ izjavio je.
Juraj Močilac na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Mama zna najbolje
Koraljka Spremić nas je osvojila modnom pričom koja traje generacijama – bluzu joj je poklonila mama, sako je Max Mara, a hlače vintage s tržnice u Kopenhagenu. “Moja mama je uvijek govorila da pravi komadi traju zauvijek. Naučila me gledati kvalitetu i pričati kroz odjeću. Svaki komad ima priču - to mi je najvažnije” rekla je. Torba s vintage marketa u Italiji i Adidas tenisice zaokružili su ovu modernu modnu baštinu.
Koraljka Spremić na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Opušteno, ali promišljeno
Nino Dolenc predstavio je stil koji spaja high street i secondhand, ali bez gubitka osobnosti. “Volim kombinirati high street i secondhand komade – mislim da je održiva moda više stvar pristupa nego pravila. Većinu stvari koje nosim danas su secondhand koji sam kupio preko resale platformi. Sve u svemu – volim kad se stvari spoje prirodno, bez forsiranja” izjavio je.
Nino Dolenc na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Sunčani Rovinj, mirisi mora, kreativna energija i tisuće inspirativnih sudionika – sve je to stalo u četiri dana, ali i u detalje koje su nosili na sebi. Modni odabiri naših sugovornika pokazali su da održiva moda više nije niša, nego sve češći izbor onih koji komuniciraju svojim stilom jednako jasno kao i riječima.
ReStyloh će i dalje bilježiti ove promjene – jer moda koja traje počinje s pričom koju vrijedi nositi.
Božićno vrijeme često potencira ovaj osjećaj jer je velik naglasak na obitelji, zajedništvu, radosti. Nalazimo se na mjestu gdje svugdje oko sebe vidimo što bi “trebalo biti”, ali u sebi osjećamo kao da je to nedohvatljivo. Kod nekih će to izazvati tugu i melankoliju, dodatno povlačenje, dok će kod nekih izazvati frustraciju i ljutnju, možda čak i zamjeranje i bijes.
Održan je drugi Restyloh Market, ovaj put pod temom Winter & Festive, u predivnoj Esplanadi, u sklopu najpoznatijeg i najomiljenijeg adventskog programa u Zagrebu - Fooling Around. Zamislite savršenu adventsku subotu: ulazak u najljepši hotel u gradu, raskošnu Esplanadu.
Upotrebljavamo vlastite kolačiće i kolačiće trećih strana kako bismo poboljšali vaš doživljaj i naše usluge. Nastavkom pregledavanja stranice smatramo da prihvaćate njihovu uporabu.