Dani komunikacija 2025. ostat će zapamćeni po vrhunskim govornicima i otvorenim raspravama o budućnosti industrije. Pod sunčanim rovinjskim nebom, u savršenoj kombinaciji kreativne energije i proljetnog šarma, nama su inspiracija bili i prolaznici zanimljivog modnog izričaja. I otkrili smo – svi su nosili održivu modu.
Street wear na Danima komunikacija bio je jednako raznolik kao i festivalski program – a zajednička nit svim sugovornicima bila je ljubav prema održivosti, unikatnosti i modnim pričama koje traju dulje od sezonskih trendova.
Vintage i generacijski nasljeđivani modni dodaci kao signature look
Dora Lukenda, zračila je elegancijom s daškom nostalgije. “Volim vintage odjeću i održivu modu – nekako mi je to prirodan odabir, a usto je i zabavno kopati po portalima secondhand mode. Nedavno sam čula za ReStyloh i odmah me oduševio! Sviđa mi se kako je sve lijepo posloženo i inspirativno – odmah sam ih zapratila i dolazim na buvljak u utorak! Danas nosim secondhand LV torbu koju sam ulovila na Vintedu, kao i hlače i sako.” rekla je kroz smijeh, dok nam je pokazivala bakine naušnice koje s ponosom nosi.
Dora Lukenda na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Hana Malobabić, došla je u potpunosti opremljena za festivalski vikend – “Održiva moda mi je stil života – stvarno uživam u potrazi za unikatnim vintage komadima i mislim da sam prilično dobra u tome! Današnji look mi je baš to – torba i majica su ulovi s Vinteda, hlače su iz Textile Housea, nakit je s raznih europskih buvljaka, naočale sam našla na sajmu antikviteta na Britancu, a vesta je također Vinted. Uživam kad svaki komad ima svoju priču” ispričala je. Njezin look bio je oličenje slow fashion filozofije – razigran, osoban i bezvremenski.
Hana Malobabić na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Haljina u bojama Rovinja
Jelka Margarita Bogdanić spojila je domaće i globalno u outfitu koji je bio odgovor na rovinjski povjetarac. “ReStyloh pratim već dugo i jako mi se sviđa njihov koncept! Danas nosim gotovo pa vintage haljinu domaće dizajnerice Tine Vrdoljak Ranilović, a košulja je iz stričevog ormara – došla sam nespremna na rovinjski vjetar pa sam zgrabila što sam mogla! Tenisice su Adidas, torbica je Klisab, a naušnice su iz malog dućana u Dubrovniku. Ostatak nakita je miks – nešto od none, nešto s flea marketa u Parizu i Vijetnamu, nešto iz Garderobe” Izjavila je. Kad u jednoj kombinaciji stane obiteljska povijest, dizajnerska vizija i buvljak iz drugog kraja svijeta – to je uistinu bogata modna priča.
Jelka Margarita Bodanić na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Thrifting i statement
Juraj Močilac istaknuo se jednostavnim, ali snažnim pristupom – thriftane hlače, statement cipele i nakit brenda Octopus. “Trudim se birati održivu modu, posebno kad su u pitanju statement komadi – njih volim potražiti po secondhand platformama, dok basic stvari uzimam nove. Ali u zadnje vrijeme mi je stvarno postalo teže pronaći nešto dobro – otkad je održiva moda postala popularnija, ima previše brze mode među stvarima koje ljudi prodaju i često se izgubi ono što zaista vrijedi. Zato mi je ReStyloh baš super otkriće – nisam znao za njih prije, ali od sad ih definitivno pratim“ izjavio je.
Juraj Močilac na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Mama zna najbolje
Koraljka Spremić nas je osvojila modnom pričom koja traje generacijama – bluzu joj je poklonila mama, sako je Max Mara, a hlače vintage s tržnice u Kopenhagenu. “Moja mama je uvijek govorila da pravi komadi traju zauvijek. Naučila me gledati kvalitetu i pričati kroz odjeću. Svaki komad ima priču - to mi je najvažnije” rekla je. Torba s vintage marketa u Italiji i Adidas tenisice zaokružili su ovu modernu modnu baštinu.
Koraljka Spremić na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Opušteno, ali promišljeno
Nino Dolenc predstavio je stil koji spaja high street i secondhand, ali bez gubitka osobnosti. “Volim kombinirati high street i secondhand komade – mislim da je održiva moda više stvar pristupa nego pravila. Većinu stvari koje nosim danas su secondhand koji sam kupio preko resale platformi. Sve u svemu – volim kad se stvari spoje prirodno, bez forsiranja” izjavio je.
Nino Dolenc na Danima komunikacija 2025.; Autor: Karlo Jelić
Sunčani Rovinj, mirisi mora, kreativna energija i tisuće inspirativnih sudionika – sve je to stalo u četiri dana, ali i u detalje koje su nosili na sebi. Modni odabiri naših sugovornika pokazali su da održiva moda više nije niša, nego sve češći izbor onih koji komuniciraju svojim stilom jednako jasno kao i riječima.
ReStyloh će i dalje bilježiti ove promjene – jer moda koja traje počinje s pričom koju vrijedi nositi.
Najinovativniji CMO svijeta, najpoznatija humanoidna AI, cyborg antropologinja, globalni lideri i regionalni stručnjaci – uz rekordan broj programa i govornika, Dani komunikacija potvrdili su status jedne od vodećih industrijskih platformi.
Upotrebljavamo vlastite kolačiće i kolačiće trećih strana kako bismo poboljšali vaš doživljaj i naše usluge. Nastavkom pregledavanja stranice smatramo da prihvaćate njihovu uporabu.