Search

Nika Pavičić o stilu, emocijama i značenju autentičnosti

  • Podijeli na:
Nika Pavičić o stilu, emocijama i značenju autentičnosti

U svijetu gdje se moda svakodnevno preobražava, autentičnost postaje najrjeđa valuta. Nika Pavičić poznata influencerica i kreatorica brenda benna, na hrvatsku je modnu scenu zakoračila s jasnom porukom: odjeća mora pratiti tijelo, ali i dušu. Benna je manifest ideje da stil ne poznaje granice ni etikete, produžetak je osobnosti, slobode i intime.

Na ReStyloh Marketu, koji se održava 8. studenog, Nika će nam izložiti i dio svog ormara. Njen stil  istovremeno grli individualnost i izaziva standarde. S Nikom smo razgovarali o njenom stilu, kreativnim počecima, viziji brenda benna, i o tome što za nju danas znači biti autentičan, vjeran sebi u svijetu koji gura trendove i standarde.

Tvoj stil na društvenim mrežama uvijek djeluje spontano, ali promišljeno. Kako bi ga opisala u tri riječi – i mijenja li se tvoj stil s fazama života?

Da mogu opisati svoj stilu 3 riječi to bi bilo: šaroliko, aktualno i urbano. Moj stil se mijenjao puno, i definitivno se još mijenja, a volim reći kako ni nema definirani stil jer nosim što mi je u tom trenutku zanimljivo ili je u trendu tako da zapravo sve ovisi iz dana u dan.

Benna je nastala iz tvoje osobne potrebe za odjećom koja “pristaje svima”. Kad bi morala objasniti DNK brenda, što bi bilo njegovo srce – udobnost, emocija ili poruka?

Mislim da sve od navedenog. Benna je i nastala s ciljem da prati svačiji ritam, a upravo je i prva basic kolekcija tome podređena maksimalno. Najveća karakteristika joj je udobnost, a tek će se kroz buduće kolekcije dokazati i u drugim poljima kao što su chic i business casual.

image00017.jpeg

Tvoj djed i ime brenda “benna” nose snažnu emotivnu notu. Koliko ti je ta emotivna povezanost važna u procesu stvaranja – i kako se ona pretače u samu odjeću?

Da nije bilo toliko povezanosti između mog djeda i mene benna ne bi postojala! Uvijek sam htjela izbaciti svoju liniju odjeće, ali sam se borila s idejom imena i nekako se vrtila u krug na tom polju. A naš odnos je poslužio kao savršena inspiracija.

Benna majice nose poruku “Bolje sutra dolazi iznutra”. Kako vidiš vezu između unutarnjeg stanja i načina na koji se odijevamo? Može li odjeća biti alat za osobni rast i samopouzdanje?

Nose ju upravo da poruče kako treba prvo početi od unutrašnjosti, bilo da su to naše emocije, namjere ili želje. Kada budemo u miru sa samim sobom tek tada ćemo moći biti i najljepša verzija sebe izvana.

image00002-2.jpeg

U modnom svijetu često se govori o “autentičnosti stila”. Što po tebi čini autentičan stil i gdje je granica između inspiracije i imitacije?

Ja sam uvijek za inspiraciju ako se u nju doda dašak autentičnosti. Ne možeš reći da pratiš i voliš modu ako samo kopiraš kombinacije koje vidaš. Ako ti se nešto svidi pa uvidiš prostora za dodati neki dodatak, malo boje, teksture ili kroja, e tu dolazi originalnost. Rekla bih da je granica tanka, ali odmah se vidi kome je prirodno.

Kao influencerica i sada osnivačica brenda, vidiš obje strane modne industrije. Što te danas inspirira? Ljudi, mjesta, osjećaji ili sama moda kao ideja?

Inspiriraju me trendovi i moje osobne preference. Vidim nešto što je aktualno i ako mi se dovoljno svidi gledam kako prilagoditi sebi.

Kada biraš  odjeću za sebe, što te vodi? Osjećaj, trenutni trend, ili možda priča koju želiš ispričati kroz svoj izgled tog dana?

Stvarno zavisi od dana do dana. Nekada imam faze gdje mi je suptilni chic zanimljiv pa kako dolaze prijelazna razdoblja uvijek naginjem bojama itd. Rekla bih da sve ovisi.

Rekla si da postoje komadi koje više ne nosiš. Zašto, mijenja li se tvoj odnos prema modi kako se mijenjaš i ti?

Tu je nažalost kriv fast fashion i sami trendovi jer rezultiraju u nepromišljenim kupnjama. Nikada neću zaboraviti kada sam kupila remen samo zato što sam vidjela da ga Sofia Richie nosi pa mi je stigao na adresu 2 tjedna nakon i pitala sam se što mi je bilo u glavi. A takvih sam situacija imala često u životu.

image00010.jpeg

ReStyloh Market okuplja one koji modu doživljavaju kao više od trenda, kao kreativni izričaj vlastite osobnosti. Što ćeš nam ti izložiti na ReStyloh Marketu?

Izložiti ću upečatljive komade po prikladnim cijenama, čak i neke s etiketama. Veselim se vidjeti kako nešto što samo skuplja prašinu u mom ormaru dobija drugu priliku kod nekog.

image00018.jpeg

I za kraj, kako zamišljaš budućnost benne i svoje uloge u svijetu mode? Je li cilj graditi brend, zajednicu, ili možda novu filozofiju stila?

Na ovo pitanje volim ostaviti otvoren odgovor. Naučila sam ići kroz život bez očekivanja tako da ću samo reći da se veselim vidjeti što me čeka i obećati da ću dati sve od sebe.

FOTOGRAFIJE: Nika Pavičić

ReStyloh ‎‎

ReStyloh ‎‎