Search

Restyloh Market - Winter & Festive Edition u Esplanadi u sklopu Fooling Around programa

  • Podijeli na:
Restyloh Market - Winter & Festive Edition u Esplanadi u sklopu Fooling Around programa

Održan je drugi Restyloh Market, ovaj put pod temom Winter & Festive, u predivnoj Esplanadi, u sklopu najpoznatijeg i najomiljenijeg adventskog programa u Zagrebu - Fooling Around. Zamislite savršenu adventsku subotu: ulazak u najljepši hotel u gradu, raskošnu Esplanadu u svom Belle Époque sjaju, te mini expo najposebnijih hrvatskih artisan brendova, clean dermokozmetike, modnih dodataka i dizajna. Sve je odisalo toplinom, kreativnošću i blagdanskom inspiracijom. Bila je to idealna prilika pronaći poklon koji nosi pažnju, emociju i priču, onaj koji samo ručno rađeni proizvodi mogu ponuditi. Uz čašu finog pića, kultnu Aura rakiju od ruže, posjetitelji su uživali u osjećaju predblagdanskog mira, ugode i dijeljenja dragih trenutaka.

Gosti su mogli kupiti savršene poklone za svoje najmilije ili priuštiti sebi nešto posebno.

PLASINIA

Plasinia je brend koji spaja ritual, prirodu i luksuz u jedinstvenu clean skincare priču. Inspirirana pejzažima Like i kristalno čistom vodom rijeke Gacke, njihova filozofija temelji se na biokompatibilnosti, dermatološki testiranim sastojcima i poštovanju prirodnog ritma tijela. Ambalaža, inspirirana topografskim linijama Like, nije samo vizualno atraktivna već simbolički prikazuje slojevitost kože i put aktivnih sastojaka u dublje slojeve. Brend je dokaz da elegancija i čista formulacija mogu živjeti u savršenoj harmoniji. Na Restyloh Marketu Plasinia je elegantno, profinjeno i senzorno privlačila pažnju posjetitelja koji su s velikim zanimanjem isprobavali teksture, proučavali ambalažu i raspitivali se o jedinstvenoj filozofiji brenda. Prostor je bio ispunjen mirisima laganih, prirodnih nota, stvarajući osjećaj mira, kao da ste u srcu Like. Komunikacija s posjetiteljima bila je topla, osobna i edukativna. Mnogi su po prvi put otkrili koliko duboka i posebna može biti domaća dermokozmetika. Prisutnost osnivačice, Ivanke Delilović, dodatno je obogatilo iskustvo, jer je s velikom stručnošću objašnjavala formulacije i njihovo djelovanje zainteresiranim posjetiteljima i kupcima.

plasinia2-large.jpeg

FACOL DESIGN

Facol Design je brend koji reinterpretira naše tradicije i spaja ih s modernim modnim senzibilitetom. Naziv brenda dolazi od regionalnog naziva za maramu — “facol”, izraz koji čuva sjećanja na djetinjstvo, otok i bake koje su prenosile tradiciju s generacije na generaciju. Brend je prepoznatljiv po svilenim maramama živih boja, ilustracija i motiva ženskog lica, koje su vizualna oda identitetu i nasljeđu. Facol Design vraća maramu na modnu mapu kao ključni accessories, nosivu tijekom cijele godine, od ljeta do zime. Marame predstavljaju spoj tradicije, umjetnosti i suvremene estetike, čineći svaki outfit posebnim. One su mali hommage ženskoj snazi i ljepoti naših krajeva. Šarene marame stvarale su malu galeriju u pokretu, privlačeći posjetitelje svojom vibrantnom estetikom.  Na Restyloh Marketu bila je prisutna i osnivačica Melanie Damjanić, koja samostalno izrađuje sve, od prve skice do finalne svilene forme. Njezina ljubav prema tradiciji vidljiva je u svakom detalju brenda.

facol-design-large.jpeg

GREEN I

Green I je brend koji je u hrvatsku wellness scenu unio nešto potpuno novo, male, moćne, potpuno prirodne health shotove. Svaki shot sadrži ekološke sastojke najviše kvalitete, od citrusa do ljekovitih začina, pažljivo kombiniranih kako bi podržali energiju i imunitet. Iako mali, ovi shotovi sadrže iznimno visok udio nutrijenata i predstavljaju zdravu alternativu kavi tijekom zahtjevnih dana. Idealan su izbor za one koji žive aktivno, puno rade ili žele kratki, ali snažni ritual zdravlja tijekom dana. Njihova formulacija potiče dugovječnost, vitalnost i prirodnu snagu organizma. Green I pokazuje što se događa kad se znanje, priroda i namjera spoje u jednom malom staklenom čudu. Brend nosi jasnu poruku: priroda uvijek zna najbolje. Na Restyloh Marketu posjetitelji su rado kušali shotove, raspitivali se o svakom sastojku te dijelili osobna iskustva o umoru, imunitetu i zdravlju. Brendu je posebnu toplinu dala i sama osnivačica, Hermina Skular, koja je rado posjetiteljima objašnjavala filozofiju brenda i zašto prirodni sastojci mogu biti prva linija obrane tijela. Redovan unos bitnih nutrijenata jedna je od najvažnijih navika  dugovječnosti, a Green I health shots su vrlo praktičan način da u svoje živote unesemo tu zdravu naviku.

greeni3-large-2.jpeg

MATEE CREATIVE STUDIO

Matee Creative Studio je brend koji donosi bezvremensku eleganciju inspiriranu pedesetima, ali ispričanu kroz suvremeni senzibilitet. Iza brenda stoji Matea Ribičić, magistra inženjerka tekstilnog i modnog dizajna, koja je svoju ljubav prema umjetnosti pretočila u održivu modnu viziju. Matee Creative Studio kreira komade visoke estetske vrijednosti, naglašene kvalitete i besprijekorne izrade. Svaka kolekcija istražuje odnos funkcionalnosti i klasične ljepote, nudeći odjeću koja traje. Njezini komadi su minimalistički, profinjeni i snažni, sve ono što moda treba biti u svijetu brze potrošnje. Inspiraciju crpi iz svakodnevnih trenutaka, ženskih priča i osobne povezanosti s mediteranskim krajolikom. Matee je brend za žene koje žele birati bolje, svjesnije i ljepše. Na Restyloh Marketu njihov je postav privukao mnoge posjetitelje koji vole klasičan, suvremeni dizajn. Komadi su djelovali kao mala kolekcija muzejske estetike pretvorene u suvremenu modu. Posjetitelji su mogli isprobavati odabrane komade, proučavati teksture i razgovarati o održivosti u modi. Osnivačica Matea Ribičić bila je prisutna na Restyloh Marketu i oduševila je sve svojom znanjem o zanimljivim krojevima, raznolikim teksturama, inspirativnom dizajnu, i punoći boje, sve ono što čini Matee Creative studio dizajne.

mateecreativestudiio2-large.jpeg

ANA LILLY 

Ana Lilly je  skincare brend koji se rađa iz osobne priče, povezanosti s prirodom i duboke želje za čistom, nježnom i učinkovitom njegom kože. Ana je još kao dijete s bakom brala samoniklo bilje, učeći o moćima smilja, lavande i ružmarina. Nakon godina života u užurbanim gradovima, njena koža je prva osjetila disbalans, što ju je vratilo u svijet prirodne kozmetike. Preseljenje u Kaliforniju otvorilo joj je nove poglede na wellness, minimalizam i holističku njegu. Ondje je pokrenula svoj prvi brend, a nakon pet godina vratila se u Hrvatsku kako bi stvarala nešto još autentičnije. Dvije godine je posvetila istraživanju, formuliranju i testiranju vlastitih proizvoda koji naglašavaju čistoću, ravnotežu i povratak prirodi. Danas je brend rezultat znanja, intuicije i dubokog poštovanja prema koži. Njihov proizvod koji je zainteresirao i najveće ljubitelje skincarea je Shroom Serum, prirodan, biljni serum na bazi snježnih gljiva koji kožu dubinski hidratizira, potiče proizvodnju kolagena i daje joj zdrav i prirodan glow. Na Restyloh Marketu, osnivačica Ana Lilly je dijelila savjete o njezi kože, pričajući s istom strašću kojom stvara svoje proizvode.

ana-aspera-ana-lilly-copy-large.jpeg

Pre-Loved modni kutak, Winter & Festive

U sklopu Restyloh Marketa posebno je oduševio pre-loved modni kutak, prepun najboljih festive outfita idealnih za božićne domjenke i novogodišnje proslave. Isabella Rakonić donijela je profinjene komade koji izgledaju kao scena iz francuskog filma, elegantni, ženstveni i bezvremenski. Anja Dujaković, poznata kao nepogrešiva stilistica, ponudila je odabrane komade koji su odmah osvojili publiku. Posjetitelji su mogli kupiti cijeli look, ali i dobiti odličan modni savjet. Pod Anjinim vodstvom svaki style doživi svoj glow.

imgc9682-large.jpeg

FOOLING AROUND,  savršeni završetak dana

Nakon shoppinga, posjetitelji su se uputili prema Fooling Around programu, gdje je atmosfera bila nezaboravna. Pod vodstvom Neki to vole vruće, je gorjelo— ples, smijeh, dobra hrana i vrhunsko adventsko iskustvo oduševili su sve prisutne. Hotel Esplanade su još jednom pokazali da su najljepše adventsko mjesto u gradu.

FOTOGRAFIJE: Fooling Around, Restyloh, Instagram

ReStyloh ‎‎

ReStyloh ‎‎