Dani komunikacija 2025: Najbogatiji program dosad!
By ReStyloh
svi. 13, 2025
Podijeli na:
Više od 180 govornika na čak pet festivalskih pozornica, 75 programskih segmenata i teme koje nadilaze industriju – Dani komunikacija 2025. donose sadržaj koji konkurira i moru, suncu te najboljem društvu u Rovinju.
Neponovljiva atmosfera, dupkom pune dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će od 15. do 18. svibnja u Rovinju okupiti brojnu zajednicu komunikatora. Objavljen je službeni raspored festivala, a sudionici će se i ove godine moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju – a rovinjsko sunce, more i sjajno društvo bit će samo prirodan produžetak uvijek očaravajućeg festivalskog iskustva.
Rekordne brojke najavljuju programski spektakl
S rekordnih 75 programskih segmenata i više od 180 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, ovogodišnji Dani komunikacija ne samo da su najveći do sada – već i najambiciozniji. Od umjetne inteligencije, kroz pitanja etike i regulatornih okvira, sve do kreativnih strategija koje redefiniraju ponašanje potrošača, festival će na tri dana postati komunikacijski epicentar regije. Pitanja na koja će ovogodišnje izdanje odgovoriti aktualna su, relevantna i često upravo ona o kojima zapravo ne volimo govoriti naglas – i baš se zato njima treba i mora baviti industrija koja je na čelu društvenih inovacija.
„Htjeli smo stvoriti program koji je bolji od beach bara, pametniji od algoritma i zabavniji od Tik Toka“, poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica programa i festivala. „Našem lineupu nije cilj da samo naoko bude impresivan – ovo je program kakav industrija treba. Teme o kojima svi razmišljamo, ali o kojima rijetko otvoreno govorimo, sada su pod reflektorima. Vrijeme je da ih adresiramo: bez uljepšavanja, bez izbjegavanja, uz ljude koji ih znaju iznutra i imaju hrabrosti reći sve naglas.“
Čak 5 festivalskih pozornica
Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta – DK zajednica ove se godine širi na dodatna dva uzbudljiva festivalska stagea.
Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDEStage, ni više ni manje nego – pored bazena, uz savršen omjer svibanjskoga sunca, hlada, svježine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema. Nije tajna ni da ovaj festival voli rušiti četvrti zid i svoje sudionike staviti u samo središte zbivanja – no u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopće: glavnu dvoranu na tri će večeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvijezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskoga povjetarca.
Proslava uspjeha industrije u morskom ambijentu
Tijekom tri festivalska dana Dani komunikacija ugostit će brojne predavače svjetskoga glasa tijekom dana, a večeri će biti posvećene dodjelama nagrada najboljima u industriji, a potom i slavljenju uspjeha. Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta – DK zajednica ove se godine širi i na nova dva uzbudljiva festivalska stagea.
Miljenici svjetske industrije u Rovinju
Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophija; najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernando Machadopowered by A1; David Shing, digitalni filozof, futurist i bivši glavni evanđelist AOL-a; Karen Nelson-Field, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje i najobjavljivanija autorica na WARC-u; Blair Enns, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga; Michael Corcoran, Internet’s Savviest Troll i bivši voditelj društvenih mreža Ryanaira; Marisha Lakhiani, stručnjakinja za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirella Crespi, kreativna strateginja koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; Amber Casepowered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju te Dietmar Dahmen, svjetski poznat stručnjak za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja.
Vremena je još malo – svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
FOTOGRAFIJE: Naslovna fotografija autor Borna Jakšić, druga fotografija autor Emica Elvedji, treća i četvrta fotografija autor Matija Habljak
Ljeto nas poziva na ulice, na koncerte, festivale, plaže, parkove, planine. No, uz sav taj užitak dolazi i neizbježna – vrućina. I dok sunce peče, a asfalt vibrira, naše tijelo daje tihe signale: "Pomozi mi." U ovoj ReStyloh ljetnoj alkemiji donosimo ti ne samo savjete, nego i logiku iza njih – kako se obući, što jesti, što piti i kako zadržati onaj fresh & glowing osjećaj – iznutra i izvana.
Upotrebljavamo vlastite kolačiće i kolačiće trećih strana kako bismo poboljšali vaš doživljaj i naše usluge. Nastavkom pregledavanja stranice smatramo da prihvaćate njihovu uporabu.