Search

6 savjeta za učinkovitu organizaciju života u malom stanu

  • Podijeli na:
6 savjeta za učinkovitu organizaciju života u malom stanu

Ako se osjećate skučeno u svom stanu to je vjerojatno rezultat neučinkovitog i neorganiziranog života. U ovom tekstu govoriti ćemo kako ulaganjem malo vremena  i vrlo malo novca možete popraviti vašu situaciju i učinkovitije koristiti vaš životni prostor. Saželi smo šest najboljih organizacijskih savjeta za ugodno stanovanje u malom gradskom stanu.

 

 

1. Uklonite višak, sve ono što vam ne treba

Da biste počeli organizirati svoj stan, odvojite vrijeme da uklonite sve što ne želite, ne trebate ili ne koristite. Od kućanskih aparata do odjeće, razmislite koliko često i u koju svrhu koristite svaki predmet. Ako imate problema s rješavanjem nekih predmeta, zapitajte se: "Koja mi je svrha ovog predmeta?" Ako predmet niste koristili unatrag šest mjeseci vrlo vjerojatno ne služi ničemu i vrijeme je da ga se riješite. Nakon što završite s pospremanjem, donirajte sve što niste koristili ili nosili u prošloj godini. Raščišćavanje prostora i odbacivanje svih neiskorištenih ili zaboravljenih stvari trenutno će osvježiti vaš stan i ostaviti da se osjećate organizirano, a činjenica da je sada sve u stanu pregledno i korisno zasigurno će olakšati svakodnevnicu.

 

 

2. Organizirajte svoje ormare i ladice

Održavanje stana čistim može utjecati na vaše mentalno, emocionalno i fizičko zdravlje. Međutim, ponekad neredu najviše doprinose stvari koje ne vidimo. Kako biste organizirali svoj stan za učinkovit život, raspremite svoje ormare i ladice. Imate li ormarić pun s više od 10 različitih marki sličnih sredstava za čišćenje kućanstva? Jesu li vaše ladice napunjene raznim stvarima? Ako da, prođite kroz svoj inventar i odredite koje proizvode trebate zadržati ili baciti. Uložite u spremnike ili pregrade za ladice kako biste malene prostore odvojili u određena područja za određene predmete. Zatim uživajte u svom novootkrivenom ormariću i ladici za pohranjivanje ostalih bitnih stvari.

3. Održavajte uredski prostor čistim

Da biste ostali produktivni na poslu, potreban je čist uredski prostor, a to vrijedi i za vaš kućni ured. Bez obzira koristite li svoj kućni ured svakodnevno, povremeno ili samo kada morate platiti račune, želite da vaš prostor bude organiziran i učinkovit kako biste mogli obaviti posao. Da biste organizirali svoj radni prostor započnite ulaganjem u rješenja za pohranu papirnatih datoteka, olovaka, markera i drugih uredskih materijala koje koristite. Zatim personalizirajte svoj prostor dodavanjem malih biljaka, vješanjem umjetnina ili fotografija na zid ili uključivanjem drugih ukrasa kako bi rad i bivanje u tom dijelu prostora ugodni za sve vaše radne pobjede.

4. Preispitajte vaše potrebe za garderobu

Malo vam je prostora u ormaru. Kliknuli ste na ovaj članak, moguće da vam je ova stavka i najveći izazov. Organizirajte svoju garderobu sortirajući odjeću koju želite zadržati, a koju pokloniti. Ako nešto niste dugo nosili i samo stoji u stražnjem dijelu vašeg ormara i zauzima dragocjeni prostor, onda je vrijeme da to poklonite. Nakon razvrstavanja predmeta, potražite rješenja za uštedu prostora - kao što je odlaganje cipela iznad vrata ili spremnici za police u ormaru - i upotrijebite ih u svom prostoru. Isto tako, ako trebate koristiti svoj ormar za više namjena - kao što je toalet ili uredski prostor - premjestite odjeću u spremište ispod kreveta kako biste napravili mjesta za mali radni stol ili komodu. Uzdizanje vašeg ormara u višenamjensku značajku dat će prostoru jedinstvenu prednost dok će također služiti svrsi za vas i vaše svakodnevne potrebe.

 

 

5. Iskoristite skrivena rješenja za pohranu

Jedan od najboljih načina da organizirate svoj pretrpani prostor je sakriti funkcionalne predmete na neupadljivim mjestima. Ako vam kolekcija cipela pada iz ormara, razmislite o ulaganju u spremište ispod kreveta. Na taj način možete držati svoje stvari na sigurnom, praktičnom mjestu bez kompromisa u pogledu prostora. Isto tako, ako vam nedostaje prostora u dnevnoj sobi, kupite otoman dva u jedan koji služi i kao stolić za kavu i dodatni prostor za pohranu. Ovaj otoman za pohranu može spremiti dodatne plahte i deke koje možete lako izvući kada vas posjeti gost. Postoji bezbroj namještaja koji nudi dvostruku namjenu - od pomoćnih stolića koji služe i kao stolovi do otomana koji se pretvaraju u dodatna sjedala. Kako biste organizirali svoj stan kao profesionalac, iskoristite rješenja za skriveno skladištenje koja su vam dostupna.

6. Steknite novu perspektivu

Organiziranje vašeg doma ključno je za osvježenje vašeg uma, tijela i prostora. Međutim, organiziranje ponekad znači više od sortiranja stvari u vašem domu. Da biste dobili novu perspektivu na svoje mjesto, pustite prirodu unutra. Otvorite prozore za svježi zrak, ugradite biljke u svoj dekor i dodajte ogledala oko svog prostora kako biste osvijetlili svoj interijer.

 

 

Primjenom ovih savjeta zasigurno ćete dobiti više raspoloživog prostora,  a ukoliko i to neće biti dovoljno možda su vaš lifestyle i potrebe prerasle dimenzije koje nudi jedan manji gradski stan te je u tom slučaju potrebno potražiti novi.

ReStyloh ‎‎

ReStyloh ‎‎